Majesteleri ama sütün azalmasından iyidir sağmak (emmiyorsa diye diyorum) süt saklama poşetleri oluyor buzluğa atarsınız ilerde içer ya da ek gıdalarda kullanabilirsiniz. oğlum 1 yaşında şuan reddettiği göğsümü de emmeye başladı o yüzden diyorum. benim cahilliğime geldi sağmadım emmiyor diye pişman oldum. sizinkisi de böyle bir durumsa diye söyledim ama inşallah emer daha küçükmüş 🙏🏻