AlyaBaby Bende 6 ay dan sonra başladım zaten su ıcmeyı de cok seviyor e bebek den alıyoruz sularını damacana önermiyorlar doktorlar
Mahirinannesiiiii Annesininbaloglu ben doğduğunda 2-3 ay kaynattım şuan on aylık onzamndan beri hazır veriyrm bişy olmadı
Sarelim Annesininbaloglu kaynatılıp ılınan suyun içindeki tum mineraller kaybolduğu için e bebebkteki suyu alıp vermeniz daha faydalı.doktorumuz bize böyle demiltı
Babe Annesininbaloglu kizim 5 aylik ben 1 aydir su veriyorum cesme suyunu kaynatip iciriyordum ama e bebekteki bebek suyundan alicam bugun.mamasini da onunla yapicam mama yaparken bile kaynatmaya gerek yokmus o suyu
AlyaBaby Annesininbaloglu mama yaparken az bişe kullancagım suyu kaynatıp gerisini e bebl den aldıgım suyla ılıştırıyorum cnm
Baturalpilecihangir Annesininbaloglu küçük cam şişelerde satılan sulardan verebilirsiniz .televizyonda çocuk doktoru önermişti.pet şişe olmasın demisti
ftmnrt Baturalpilecihangir cam şişeler bize daha sağlıklıymış gibi geliyor ama youtubeda farklı marka sulara ph testi yapılan bir video var izlemenizi tavsiye ederim. aynı markanın pet şişesinin ph derecesi olması gerekene daha yakınken cam şişesi uygun cıkmıyor bende cok şaşırmıstım ama cam sisenin de içindeki suyun sağlıklı oldugu kesin değil
AnneAslan Hazır suyu kaynatıp soğutarak veriyorum. Doktorumuz 6 aya kadar kaynamış soğumuş su vermemizi söyledi.