Oğlumun yarım saatte bir sebepsiz gözü kapalı ağlamalarını neye borçluyum acaba? 😌😢 20:30 gibi hamakta sallayarak uyuttum (normalde mamasını kendi içerken uyurdu) İlk ağlamasını hadi dedim rüya görmüştür, oda sıcak gelmiştir tamam.. İkinci ağlama krizi durmayınca tekrar hamağa aldım. Zaten uyuyor yani göz kapalı sadece ağlıyor. 🥺 Tekrar koydum yatağına öyle bir gaz çıkardı ki ben korktum sesinden 🤭😵💫 Sebepsiz üçüncü ağlama oldu yine hamak yine yatak derken mama verdim şimdi bakalım. Kaç dakika sürecek? 😢 Bana bugün uykular haram oldu sanırım 😌😢😌😢😢😌😢😌 14 aylık bu arada canım oğlum 🤓 Harika haftalara baktım şimdi şey diyor sıçramaya son 2 gün!! Acaba diyorum o mu geliyor 🤣