Deletedmom_49 evet evliyim 2 tame evladım var ailemin yanına gitmektense evimde kalmayı tercih ettim ve bu 5 senedir evliyim ilk defa böyle bir olay oldu sonrasında bir kere bile sesini yükselmedi inşallah yapmaz çünkü yaparsa biliyorki bşr daha şansı olmicak .
bazen insan kalmak zorunda oluyor o dönem sığınma evine gittm evlatlarımdan ayrı kalamadım çocuklarımı vermedi eşim ailemin yanına gitmektense sokakta kalmayı tercih ederim o derece yani