Hgcucuk 20 gunluk bebisim var iki gundur gunduzleri sadece iki saat uyuyo karni doyuyor altini degistiriyorum gazi alttan cikariyor doymiyo desem sut kusuyo emerken agzinin kenarindan sut akiyor gece ise 4 saat falan uyuyor napmam lazim lutfen yardim. Kucakta uyuyor otomobilde uyuyor besige koydugumuz an uyaniyor hep gezmek istiyor nasil duzeltcez bunu lutfen yardim 😭
Efem Hgcucuk 57 günlüğüz hala düzelmedi aynıyız.40 ı çıksın düzene girer demişlerdi olmadı şimdi 3. ayında girer diyorlar 😔
Bitanesi Hgcucuk gazının agızdan çıkması da onemliymiş. Belki gazı vardır dicem ama . Kundak yapmıyorsan yap uyandırıyodur elleryle kendini belki daha küçük yenidoganlar 20 saat uyurlar 4 saati uyanık geçermiş canım
Burcakmstftmr Hgcucuk instagramda baldananneuyku diye bir sayfa var oradan yardım alabilirsiniz işe yarıyormuş. Gazı olduğu içinde ağlayabilir çocuk karnı ağrıyınca benim oğlumda durmuyor yüzü dışarı dönük gezdirince her zaman susar ve bazen öyle uyur.
Ipekk Hgcucuk haklsın sakin ol cnm inanki geçecek bizde öyleydi sakinleşti artık kolik bebek sesleri açmayı dene kundak yapmayı dene biraz sakinleştir.