Saykoogg Bebeğime geçen gün kayınpederimin ısrarı üzerine mama aldık fakat sütüm yeterli bebek için bugünde paketi açtık hazırladık fakat mamayla beslenmesini istemiyorum böyle çok uyumadığı zamanlar vermek istiyorum ama mamanın süresi 1 ay dedi eczacı acaba mamayı vakumlu poşete koysam bi kısmını buzlukta saklasam sonra kullanma şansım olabilir mi yoksa zararı varmıdır mama çok fazla ve bitirmek için sürekli vermem gerekicek sürekli mama verip bebeğimi mamaya alıştırmak istemiyorum daha 16 günlük çünkü bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi lütfen
SerraSeyda Saykoogg bacım sütun yeterli de kayınpederin ne alaka mama aldırıyor. Ben mecbur kalarak mama verdim biberon kullandım şuan 2 aylığın bebeğim mama istiyor beni emmiyor. Eğer sütün yeterliyse doktor da önermediyse ne gerek var kullanmana
Yeniaanne Saykoogg kayınpederine ne aa deli mi me emziren kadından ne istiyor yatarkende olsa vermeyin
Melekce SerraSeyda kendimi gördüm şuan tamamen bıraktı beni artık alıştı mamaya biberona sütümde geri çekildi artik hiç akmiyor göğsümmu önceden meme mama olarak gidiyordum fakat şimdi sadece mama sütte gelmiyor 🥺
Mavi-64 Bnce olmaz canım Bi kere açıldı sonuçta paketi hava aldı yani ama sen bilirsin, sütün yeterli geliyorsa mama hiç vermekilo alımı iyiyse, sonradan meme reddi yaşarsın ben yaptım böyle bi hata
zeynepbali04 Bence hiç verme birine hayrına ver biz bir hata yapıp arada doyamadığı zaman veya gece verelim dedik rahat uyuşun diye ama 1 buçuk aylıkken bıraktı memeyi ve birdaha ne yaptıysam tutmadı veya biberonla verme kaşık biberon var onunla dene yada şırıngayla ver
zeynepbali04 SerraSeyda emzirme danışmanı tutacaktım oda saat başı 200 tl istedi çok çaresiz bir olay ve sütüm çekildiği zaman çok kötü oldum rabbim kimseye yaşatmasın
Mom9856 Saykoogg kayınpederleri de hiç anlamıyorum herseyın içinden çıkıyorlar ben bebegıme mecburen mama verdım sütüm olsa sütümü vermeyı çok isterdim anne sütü gibisi var mı bence verme sütün yetıyorsa doktor iyi gidiyor diyorsa ne gerek var kı