Birbebekkkbircicek Normal pompaya az süt geliyor onu kırslsmsyı düşünüyorum , elektrıklıye az gelip ona çok. Gelen var mı ben sağım yapıyorum sıkıyorum hala süt var yardımcı olursanız sevınırım kızlar