Aysecela Merhaba kızlar ikizlerim yürüyor artık çok şükür önümüz kış bulunduğum yer de soğuk ve karlı olduğu için kışlık bir ilk adım ayakkabısı almak istiyorum kullanıp memnun kaldığınız önerileriniz nelerdir paylaşırsanız sevinirim ☺️
Minigimm16 Aysecela henüz kullanmadik ama çok araştırdım ne almalıyım diye vicco almayı düşünüyorum ve şuan indirim zamanı bayağı fiyatlarda düşüş var
Aley_ Aysecela İlk adım ayakkabısını viccodan almıştım, botunu da vicco aldım gayet rahat, yürürken de bir sorun yaşamıyor.
bikerem Aysecela O kadar hafif ki anlatamam. Yalniz Eylul de baska bir model almistim vicco o da,o 20 numara idi nasil hizla buyuduyse bu 22 numara
Aysecela Aley_ teşekkürler bende vicco düşünüyordum ama bulunduğum yerde vicco yok görme şansım olmadı daha
Aysecela bikerem teşekkürler ya evet şimdi ayaklar küçük daha her gün de bir yere çıkılıyor kışın alacağım muhtemelen hemen küçük gelecek güzel görünüyor ayakkabı çok
Happydef Aysecela bizim ilk adımlar vicco. Minipicco da iyi ilk adımda bende kararsızım hala ne alacagima
Medusafer Aysecela ilk adım ayakkabılarımiz vicco kizim en çok onda rahat ediyor ama bot alçak olsaydım kesinlikle superfit alırdım botları çok güzel belki zamanla bit alırım şimdilik ihtiyacım yok