Melis2021 Bende Bingo lovely den memnun kaldım güzel kokuyo kalıcı bide ama ben bide makineyi başlatırken koymuyorum içine bitiyo yıkama tekrar bi durulama açıyorum o zaman koyuyorum öyle daha kalıcı oluyo benimkiler
Mircet syaby konsantre tabi ki daha kalıcı a101 de viking var beyaz olan 17 liraydı galiba bi dene şans ver bence perdelerimi onsuz yıkamam her gelen sorar yumaticin ne diye 😂 yumoş içinde şokta 25 lira üzerine 12 liraya düşüyor arada takip ediyorum denk gelince stokluyorum bence de 30 lira çok aslında
Nisan12 syaby O dert bendede vardı bide bunu deneyyim diye Vernel Max mor olanını aldım şimdilik çok memnunum 🙏
syaby UzayliOzge bende duru granülü çok seviyorum ama maalesef onu kendi çamaşırlarımıza kullanıcak kadar zengin değiliz 😂😂 kilosu olmuş 40 lira bazen çılgınlık yapıp nevresimlerimi yıkıyorum misssss
Eymenegeli Yumos Lilyum 💙 Birde pervol mor sivi detarjaniyla yikandiginda inanilmaz kokuyor , ben camasir asinca komsular der her gun yika as mis gibi oluyor 🤭