Svly1212 Sonsuzmutluluk evet internette de araştırdım kızarma kaşıntı felan diyor halbuki pişik diye söylemiştik oyle aldık 2 gündür gecirivermemisti demek ki fayda etmedi pek tesekkur ederim yarin bi doktora götürürüm