47 günlük bebegim var asırı gazlıyız sadece emziriyorym biogaia ve metsil kullandık bi faydasını görmedim hep sancılandı nbl probiyptik yaZdı doktprumuz sanki bu daha iyi geldi o kadar cok bi günde kaka yaptı ki anlatamam bi anda utkuya daldı cocuk rahatladı ilk kez bu kadar rahat gördüm