Merhaba
10 Aylık bebeğim var düştü burnu kırıldı.
Doktor eliyle müdahale etti ama kaynar mı acaba
tomografi çekildi kafatasında ya da beyinde şükürler oldun bişey çıkmadı 1 hafta oldu olay olalı. Şişlikleride indi baya. Yaşayan yoktur umarım ama böyle benim givi kötü tecrübe yaşayan varmı