Haticenur merhaba benim oğlum da sizinki gibi akıllı sevecen seslenince gelen etrafta oyalanan bir çocuk. Çok hırçın ve kanat çırpma hareketi gibi bir hareketi var bir buçuk yaşından beri. Şimdi iki buçuk yaşında ve her sevindiğinde kollarını çırpıp ellerini yumruk yaparak gözlerini kapatıyor. Üç dört saniye sonra kaldığı yerden oynamaya devam ediyor. Ben çocuk psikiyatristine götürdüm takipteydik en son iki gün önce Cuma günü gittik ve hafif düzeyde otizm dedi. Bir ya da iki yıl özel eğitim alırsa hiçbir sorun kalmaz dedi ve rapor çıkardık. Benim oğlum yaklaşık 90 95 keşime bilir ve birkaç cümle hariç cümle bilip kuramaz. Sürekli bu ne bu klima, bu ne bu bardak , bu ne bu… vs gibi konuşur. Kapıyı kapat derim kapıya doğru yürür ama kapatmadan başka bir şeyle ilgilenir. Robot süpürgeyi izlemeyi çok sever çamaşır makinesini izlemeyi çok sever genellikle koşarak gider bunlar çalışırken ama hemen alırız bırakmayız başında. Ama bunu yapan başka çocuklar da vardır bu onların da otizm olduğu anlamına gelmesin allah herkese şifa versin. Bizim de nörolojik takibimiz mevcut herhangi bir ilaç kullanmıyoruz size de çok geçmiş olsun üzülmeyin eğer hafif dediyseler işimiz Allah’ın izniyle bir tık daha kolay