tgba-22 4 aylık olduk bugun bi kaç gündür meme reddi var ciddi şekilde duşta denedim , gezerek denedim hopladım zıpladım yok sadece uyurken veya uykukuyken emiyor diş de çıkıyor ucu gelmiş napalirim sizce yaşayanlar geçici midir
Minigimm16 tgba-22 4 buçuk ayligiz dişler kaşınıyor salya fena dış gelmesi için erken diye düşünüyorum ama meme reddi bizdede var olabildiğince sakin olmaya çalışıyorum geçici durum ama ben mama takviyesi yaptım çünkü emmiyo ve açken çok yoruyo kendini 2 doz mama veriyorum uykuya meyilliyken emzirme kolyesi almıştım onunla oynatarak emziriyorum biraz zorlayıcı durum geçecek inşallah ❣️
Mircet tgba-22 eğer pes etmezseniz geçiyor ama sabırlı olmak lazım bebeğinizin nasıl sakinlestigini daha huzurlu olduğunu siz daha iyi bilirsiniz loş ışıkta etrafta dikkat çekici şeylerin en az olduğu bir alan yaratın ortam sıcaklığını ayarlayın bebeğiniz beziyle kalsın sizde üstsüz ten tene teması kurarak emzirmeyi deneyin zorlamayın en en önemlisi de siz sakin olun stress yapmayın sevdiği ninnileri söyleyin
tgba-22 Minigimm16 emzirme kolyesi be işe yarıyor mu bizim geliyor diş damakta beyazlıgı var sertligi ben de çay kasıgıyla mama veriyorm günde 60 90. Cc kadar
Minigimm16 tgba-22 kızım ufacık ses duysa hemen dönüp bakiyo ışık görse bakiyo çok dağınık emiyo artık bazen muslin bezleri kafamıza geçiriyorum emzirirken🤣🤣🙈ki bakmasın biyere emsin doysun diye kolye biraz dha dikkatini cekti gibi eline alıp oynuyo büyük boncuklu falan
tgba-22 Mircet memeye gelince kafasını çeviriyor nerede görse her ortamda 😀 her seyi biliyor bu bebekler keske gecse artık 3 gün oldu
Minigimm16 tgba-22 bazen diyorum ki keşke hep uyusada karnı güzel doysa uyurken emiyo Normalde az emiyo geri itiliyor kendini bende pozisyon degistiriyorum hep bı şekilde vermeye çalışıyorum
Minigimm16 tgba-22 arabayı hiç denemedim rahat edemem sanriim ben rahat dglken nasıl anlıyor blmiyorum ☺️
Minigimm16 tgba-22 valla karnının aç olduğunu bliyosam ve emmiyosa ya tamamen üzerini çıkarıyorum öyle emiyo yada yatağa yatırıyorum göğsümü o şekil veriyorum hani üstünden biraz garip ama napayım🤣🤣🤷
Minigimm16 tgba-22 arabaya bebek arabasına binsin hemen mayisir biz onları genelde uykusu varsada birşeyden dolayı uyuyamiyosa acil butonu olarak kullanıyoruz🤣🤣