İyi geceler herkese bi sorum var size. 25 aylık oğlum son 4 gündür aşırı derece çok çiş yapmaya başladı öyle ki bez olduğu halde kendi üstünü benim üstümü yatağı heryeri ıslatıyor geceden sabaha kadar öğlen uykusunda da aynı 1 saat geciyo yeni taktiğim bez ful dolu ve sızmış olarak uyanıyor surekli su içiyor ve biseyler yemek istiyor sürekli eşimin tarafında şeker hastası varmış ancak insülin kullanmıyorlarmıs pazartesi sağlık ocağında şekerine baktırmak istiyorum sizce şeker olabilir mi