Kızlar bebeğim 14 aylık halen tam serbest yürümüyor böyle bazen 5 6 adım atıyor sonra emekleyerek devam ediyor neyse işte artk insanlar sinirlerimi bozmaya başladılar herkes soruyor neden yürümüyor diye sonra geçende bi komşum ayaklarına bakti oğlumun bi hastaneye görürseniz sanki bi sorun var dedi ayaklarında ya biliyorum 18 aya kadar normalmiş 18 aydan sonra sorun olabilirmiş valla artk bıktım böyle insanlardan ya ve benim oğlum aslında yürüyor atar 5 6 adım yürür ama tam serbest gitmez