Kucukprenss Devlet alerji mamalarını kesmiş galiba ayda sadece 3 adet veriyolarmış bilgisi olan varmı doğrumu
Kucukprenss Miniknur biz her ay 12 kutu alıyoruz çoklu besin alerjisi var emmiyoda sadece mama ve sebze yiyebiliyo
tavsaninannesi Kucukprenss emziriyorum muhtemelen o yüzden az yazdı doktor zor oluyor bazen yetmiyor borç alıyoruz eczaneden ama bebeğim benim küçükkende 90cc den yukarı çıkmazdı şimdi 90-120 arası alıyor mama