Kızlar dün yıkadım gecede kundaksız yatırdım kollarıyla üst kısmını açmıştı gece kalktığımda, bugün öğlen öksürmeye hapşırmaya başladı. Öyle çok değil ama üç dört kez öksürdü farklı zamanlarda burnuda bazen güzel nefes alıyo bazen tıkanıyo gibi açtım burnunu ilerlermi acaba ya ilerlememesi için ne yapmalıyım pazartesi doktora gidixem ama o zamana kadar ilerlerse diye korkuyorum