Tatlim Nsnjssjs 3 aylık olduğu gün 7800 du yanilmiyorsam . Anne sütü alıyordu. Doktor normal diyordu.
Kuzuccuk Minel123 hangi mamayı kullanıyorsunuz buarada mash kuzuya 🧿🙏 her bebekte aynı etkıyi gostermıyor ama yinede sormak ıstedım
Berraserraannesi Papatya41 oh maşallah nasıl besleniyor benim kızım 3 aylık 5.700 sadece anne sütü alıyor çokta düşkün değil emmeye
Papatya41 Berraserraannesi benimkide anne sütü alıyor ama sürekli yemek istiyor memeden ayrılmak hiç istemiyor yemeği seviyor bakalım 16 aralıkta kontrol var doktorumuz ne diyecek
fgnrcp2704 Nsnjssjs biz 4 aylık olduk ama 3 aylık kontrolünde 7 700 du 3 kilo doğmuştu sadece emziriyorum memeye düşkün olduğu için birazcik kiloluyuz 🤭🤭
Zeynepmirayy Nsnjssjs bizde mama yiyoruz 3 aylıkken beş yada beş buçuk kiloydu anne sütü alan bebekler daha hızlı kilo alıyor onlarla kıyaslama kendini birde her bebeğin bünyesi farklı sağlık önemli
Mervil Masalmmmmmm kimseye bakma benimkide 2 aylıkken aynı kilodaydı 3 aylıkken güzel toparlanmaya başladı sağlıklı olduktan sonra kilonun önemi yok