morjaguar “Sayıştay, İBB’nin 0-4 yaşında çocuğu olan annelere tanıdığı ücretsiz ulaşım hakkını mevzuata aykırı buldu.” kimin mevzuatı buuuuuuu diye şarkı söylüyorum başka da bir şey söyleyemiyorum. ya siz ya siz?
bebeksibiriyim morjaguar bi o kalmıştı parmak atmadıkları.Adamlar iyi olan her şeye karşılar ya.inanılmaz.
KonudanBagimsiz Mevzuata aykırılığı şöyledir;genelde çift maaş alanlar var efendime söyleyeyim hiç işe gitmeden senelerce maaş alanlar var,e neden 0-4 yaş arası çocuğu olan tüm anneler faydalansın ki.Sadece yandaş olanlar faydalanmalı o yüzden aykırıdır.Yani liyakat varsa ortada onların mevzuatına hiçbir türlü uymaz!He bir de iyi bir şey sonuçta halka faydası olan bir şey.Bu yüzden de mevzuatlarına aykırıdır.Belki de konu sadece Ekrem İmamoğludur…😊
morjaguar Pembecicek https://tr.sputniknews.com/20211203/ibbnin-ucretsiz-sut-dagitimi-ve-anne-kart-uygulamasi-sayistaya-takildi-1051421876.html
Deletedmom789 morjaguar şimdi bu iptal oldu mu olmadı mı? Anne kartım var ve yarın kullanmam gerekicek