Maryhoney ortopediye gitmelisiniz. Bende de varmış küçükken , ortopedi doktoru o dönemde ayakkabı içine ayağıma uygun taban çizip özel olarak yaptırıyormuşş.5-6 sene boyunca kullanmışım ve sonrasında da düzelmiş zaten. Ama sizin bebeğiniz küçük olduğundan taban gibi birşey verirler mi yoksa düzelir mi küçük olduğundan bilemiyorum
Çok endişe edilecek bir durum değil ama, üzmeyin kendinizi 😊