Ben kizim dogdugunda emzik vermem8stim ama sarılık olup hastaneye yatınca hemşireler alıp kucağıma emziremedigim için verdiler. Oyle alıştı. Yalan yok sonra bende çok faydasını gördüm ama 2 yas 12 günlük. Artik bıraksın istiyorum. Oyoe aman aman düşkün değil gece mesela atar bende geri vermem ama bir kaç saat sonra tekrar ister.
Bu konuda çok bilgisizim.. nasıl bıraktırmak lazim. Kizimda daha çok alışkanlık gibi. Yani yatarken odaya gidiyoruz bezi degistiriuoruz uyku tulumu giyiyoruz ve memeyi takıyoruz gibi kodlamis. Fikir verirseniz sevinirim