Merve18 Bebeğim 8 günlük çok fena gazı var Bİr bardak içsem bunların karışımını iyi olurmu ,karışımı nasıl yapmalıyım
DamlaKck Merve18 Rezene, kimyon ve kişniş tohumu alın aktardan. Büyük bir fincan kaynat suya yarım tatlı kaşığı rezene, yarım tatlı kaşığı kişniş, bir tatlı kaşığı kimyondan atıp demleyin ve süzüp için. Bence anason almayın, bebek için sağlıklı değil.
sansmelegimmm Merve18 ben bebeğime 3 ay kimyon suyu verdim hiç gaz sıkıntısı yaşamadık 1 su bardağı suyu kaynatıp içine bir çay kaşığı kimyon koyup demlenmeye bırakıyordum ılıyınca süzüp günde 3 kez birer çay kaşığı bebeğime veriyordum her sabah taze yapıyordum tabi sağlık ocağına sordum önermiyoruz dedi ama iyi geldi benim bebeğime yakınımın bebeğide gazlı o da başladı 4 aydır ilk defa sakinleşmiş kuzucuk dene istersen ama yinede doktoruna sor her bebek farklıdır şçin rahat etsin
Merthalime Canim ben rezene ve kimyon tohumunu 1 dakika boyunca kaynatıp 5 dakika dinlendirip öyle içiyorum 2 fincan gunde bizde ilacın yanında ekstra olarak yaptım faydasını gördüm
Merthalime Küçük tatlim 3 aylik bemimkide cok gazıyliydi sabaha kadar inliyordu şükür gecti o zamanlar sab simplex canım damlanın adı
Alyosunannesi sansmelegimmm vlla bnde yaptm. Yapmadigm masajlar kalmamksti damla dha kotu yapti bebegmi kimyon kaynatyrdum jendimde iciyrdum gunde 1 kere cay kasigi veryrsum onada allaha sukur yajklasik 1 aydr kendi gazını kendisi cikartyr bana gerek bile kalmiyor
Eslemmina Merve18 oluyor ya ben kendim kimyon içiyorum suttumden ona da geçiyor direk vermek zararlı olur ağır baharatlar bunlar
Zeyzey2019 Merve18 o çaylar kurtarıcımız oldu doğum yaptığımdan beri içerim faydasını gördük bebeğim bir ayı geçince çok az rezene içirmeye başladım çok şükür faydasını görüyoruz hem uyutuyor hem kaka ve gazını rahat yaptırıyor