Ayca_ogun1 17 aylık oğlum ve kesintisiz ne zaman uyur bilmiyorum ama gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum belki o şekilde alışır ama şu aralar zor tabi 15 aylıkken ilk dişi çıktı şimdide diğerleri peş peşe çıktı 4 5 gün önce 2. Dişi çıktı şimdi 2 üst çıkmış aynı anda patladılar bu aralar diş zorluyor geceleri çok sık kalkıyor ve huysuz ama düzelsin inşallah düzelir diye umut ediyorum birde gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum belki işe yarar tabi diş sıkıntısı olduğu sürece bu zor bakalım uyanmalara devamkeee 🤦 tabi canları sağolsun da 🌸