Sehribanu 8.ayın başında minik minik zorlanarak gitti,şu an 8,5 aylık çok merak ettiği ve almak istediği bir şey olunca hızlı hızlı sürünüyor ama tam bir emekleme değil,yine de gideceği yere gidiyor. Yalnız emekleme gelişim basamağı değildir. Belki direkt yürür. Bizimki de ayakta durmayı daha çok seviyor hatta emeklemeden yürür heralde diyordum.