Oyuncak almak istiyorum ama lazım mı, eğlenir mi diye düşünüyorum bazen ve ne alacağıma karar veremiyorum. Bazıları gerçekten çok gereksiz ve boşa harcanmış para gibi geliyor. Bu sebeple çocuklarınızın oynadığı, beğendiğiniz oyuncakları paylaşabilir misiniz ona göre alsak ? 🥰