Kızlar kızım bir aydr ek gıda alıyor. 3 4 günde bir kaka yapıyor. Önceden hep suluydu ama bi hftadır katı bi dışkısı var. Çok sert degil ama normalmi birde miktar olarak cok az yapıyor. Okadar yıyor ıcıyor kilo alımıda iyi bukadar az ypması miktarının az olması normal mi merak ettim