Meli Merhaba bebeğimde beslenme reddi var geceleri emiyor yada uyurken bende mersk edip sütümü sağdım elektirikliyle 90ml anca çıktı ama elmle sktıgımda daha süt geliyordu cokmu az bebeğim gece bunla doyuyormudur yardımcı olur musunuz
FeriDeniz Meli katılarak ağlama, uyuyamama, huzursuzluk gibi belirtiler yoksa doyuyordur. Bir de çişli bezlerini takip edin.
Biba Meli 90 ml az diye bir şey yok. 180 ml verirsiniz 5 saat tok tutar 90 ml de 2 saat tok durur daha sık beslersiniz. Doktorunuzla bir görüşün hemen mamaya başla diyenlere de aldırış etmeyin. Doktor derse ki yetmiyor takviye yapalım o zaman başlarsınız.
Saliha0540 Meli anlamadigim gece tek seferdemi 90 ml içiyor .benim oğlum gece 4 5 kere kalkar emmek icin de ondan soruyorum. Eger 1 seferde 90 sa tabiki az ama birkac seferse gayette yeterli
Tugsac Meli canım 90 ml baz alıcak olursak az, doymaz. Benim bebeğim 2 aylık 90 ml doyuyor ancak. Mama desteği ver istersen.
Meli FeriDeniz çişli bez az alıyorum malesef ama katılarak ağlama falanda yok zaten beslenme reddi yaşıyoruz bi uyurken emiyor😔
Biba Meli eğer uyuyor ve ağlamıyorsa doyuyordur. Mamayı istememe sebebi o olablr. En iyisini doktorunuz bilir. Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür🙏🏻