Rojee benim oğlumda öyle azı ve köpek dişleri çıkıyor süt rahatlatıyormuş damaklarını bu yüzden geceleri çok emiyormus. Geceleri hiç emmeye uyanmayan cocuk gecede 5 kez bile kalkıyor artık. Ben bebeğim kendi bırakmazsa 2 yaşına kadar emziricem inşallah anne sütüne 2 yaşına kadar ihtiyacı var bence. Aynı zamanda dini boyutta da kardesi oldugu zaman ikisine de hak geçmesin diye ayni sure emzirmek gerekiyor. Sizin dişleriniz ne durumda tamamlandımı? Eğer dis dönemindeyseniz ondan da yapıyor olabilir. Yada uyumadan önce bebek muhallebisi,yoğurtlu karisimlar verebilirsiniz belki o zaman daha rahat edersiniz