Birtekbirciftannesi suan çok küçükler bence herseylerini gözlemleme gözlemledikce acaba niye böyle yapıyor acaba niye yapmıyor dedikçe bişey bulunur mutlaka akışına bırak. Ben hiç bi zaman niye böyle yapmiyor ya da yapıyor demedim suan 8 aylık. Yani en azından 1 yaşını gecmesi lazım biseyleri yapıp yapmama konusunda bence daha küçük. Çok inceleme. Her bebekte bir değildir. Hepsinin kendine ait özellikleri vardır. Karakterleri vardır. Allah’ım herkesin evladını korusun.