Nezzz_ bende devamlı burnumda o koku çok acayip bişey ya..Zaten ne yıkadığım çamaşır kokusu ne yemek kokusu falan doğru düzgün anlamıyorum.. 🤦♀️ Önceden böyle değildi hastalıktan sonra oldu.. Yok hep burnumda özellikle evimin salonunda oluyor.. Dışarı da bu kadar anlamıyorum..