Bizim 2 ayımız bitti , yarın 3. Ayımıza gireceğiz ve aşırı huzursuz 5 gündür. Uyumuyor durmuyor anlam veremiyorum gerçekten, sütüm hiç yok zaten ve mama ile ilerliyoruz zorunlu olarak. Gündüz 2 saat bile uyumuyor , gece de çok az uyuyor. Son 5 gündür böyleyiz , geçecek diye düşünüyorum ve bu atak denilen şey mi ?