Kızlar ayak baş parmağıma sehpamı düşürdüm gündüz düştüğünden beri felaket ağrıyo acı eşiği yüksek biriyim ona rağmen zorluyor beni baya kırıldığını düşünmüyorum tırnağıma düştü ama ezilme gibi bişe oldu kesin neyse uzattım kas gevşetici içemem biliyorum ama kremini sürebilir miyim nette pek bilgi bulamadım bununla ilgili. Yani uyutmayacak bi ağrı o yüzden bir şey yapmam gerek doğal bi tarifi olanda yazabilir 😥