Hanımlar merhaba, 2 gün önce bebeğimin 2 aylık aşılarını yaptırdık aşıyi olmadan 5 dk önce calpol içirdim ve doktorun tavsiyesiyle rota aşısı olalım dedik. Rotarix yazan bir damla aldık eczaneden ve hemşire ağzına damlatti. Sağlık ocağından çıkıp eve geldiğimizde yaklaşık 10 15 dakika sonra bebeğim damlayı kustu. Normalde beyaz katı parçacıklar içeren süt şeklinde kusardi ama bunda damlatilan damla gibi şeffaf renkli su şeklinde kustu. Acaba ise yaradı mı yaramadı mi bilemedim. Bilgisi olan var mı ilaçlar kana kaç dakikada karışır ise yaramış mıdır veya tekrar yaptırmaiz gerekir mi?