Kzlar kızım 17 aylık olacak ama yürümüyor hala cok korkuyo ya :( 12 aylıktan beri sıralama yapıyor.11 aylıktan beri elinden tutunca yürüyor.bir ara bağmsz yürüdü bikaç kez düştü korktu mu nedir şimdi asla elimi bırakmıyor :( emekliyor popo üstü gidiyor tutunup heryerden kalkıo ama yürüme yok.geliyor zorla elimi tutuyor benimle gidiyor her yere..yolda cesaretlendiriyorum sonra elini bırakıyorm hemen kendini yere atıyor oturuyor ve ağlıyor.yürümekten cok korkuo 18. Ayda sınır diyorlae ben gbi olan var mı ya bi akıl verin :(