Esraari kaç saate bir emziryorsun. Bizim 3. Ayına girdiğimiz gün 2-2.5 saatte emen bebeğim birden 3.5-4 saate uzadı. Bende meme reddi sandım çünkü 3. Saatte verdiğimde emmiyordu ağlıyordu. Sonra doktorumuz 4 saat ideal dedi, şimdi 4 saate kadar bekliyorum kendisi istyor zaten. Yalancı meme reddi diyolar buna. Yani aslında memeyi reddetmiyo biz zaman uzadığı için erken davranıyoruz o yüzden emmiyor. Öyle bir şey olabilir