Hmtgce Kızım 1 yaşında şuan hem hasta öksürüyo hemde 1yas aşılarını oldu ateşi var birşey yemiyo arı mamayı biberona nasıl yapabilirim acaba elimde şuan devam sütü de yok ne yapacağımı şaşırdım
Busraa3535 Hmtgce ben 6 aylık kızıma zor durumda kaldıgımda 2 yemek kasıgı mama 100cc kadar da su koyuyorum tabakta. Ama siz biberon da daha sulu yapabilirsiniz akışı açısından.