Kızlar 4 aylık bir kızım var ve ben Kasım ayında regl oldum ilk kez eşimle yarı kirkimda birlikte olmuştuk nasılsa süt koruyor diye iki defa içime boşaldı 20 gunluktum daha,bugün mutfakta yemek yaparken karnıma aniden bişey vurdu hissettim şuan gene vuruyor ara ara acaba olabilir mi yoksa bazen gene olmasak da böle vurma gibi yaşanan bı rahatsızlık var mı eşim diyor sinir kaslarin da çekiliyor olabilir hastaydim yeni yeni toparlıyorm kendimi acaba çoku usuttum diyorum ay bana bir akil verin madem istemiyodun niye yaptın diyecek olanlar lütfen yazmasın zaten moralim bozuk eşimin bı an bosvermisligiyle oldu sonrasında hep korundum ama şuan aklımda neler dönüyor bı bilseniz istemediğimden asla değil sadcee kızım daha cok küçük🥺🙄🤦🏻♀️