Kızlar bu aylarda bebeklerin konuşulanları komutları falan anlamaması normal mi ? Benim kızım ne konuşsam anlıyor bütün komutlarıma geri dönüş yapıyor bugün kuzenim bizdeydi kızı kızımla yaşıt söylenilenleri anlamıyor komutlara dönüş yapmıyor oda kızımı görünce benimki yapmıyor diye üzüldü. B3nde merak ettim acaba her çocuk farklı diye mi böyle yoksa tv telefon izliyormuş ondan midir?