SEDANURRRR canım Bi 3 ay sonra düzelecek Allahın izniyle. Çünkü hareket etmeye başlayacak ve kendi kendine çıkaracak gazını. Ben aklına gelebilecek her türlü gaz damlası bitki çayı masaj vs denedim ama çok çok az Bi fayda etti yani senin şıiu 3 ay boyunca elin kolun bağlı sadece bebeğimle sakince ilgilenmen gerekecek bekleyeceksin geçmesini. Güzel günler yakın bir daha bu zamanlara geri dönmeyeceksin sadece bebeğinle güzel bir şekilde zamanını geçir şefkatli ol sakin ol herkesin bu hengameyi yaşadığını da bil bir sen yaşamıyorsun bu telaşı. Sadece sen sakin olmaya bebeğinle ilgilenmeye ve elinden geldiğince kendini dinlenmeye al geçecek elbet ben ne denediysem olmadı ama sen denemeye devam et her çocukta bu gaz konusundaki çözümler farklı sonuç veriyor kimi rahatlıyor kiminde de sadece geçmesini bekliyorsun ben gibi 🤷♀️ kolaylıklar diliyorum sana ve Allah bağışlasın minik kuzunu mis gibi kokuyordur o şimdi oyyşş