Kbrcr03 ben de 8 ekim’de normal dogum yaptım, kesi yaptılar birkaç tane dikiş attılar. Batikonla pansuman yap demişlerdi , ağrı kesici ve krem vermişlerdi, kremin ismi madecassol bunu kullandım sızlıyordu dikişler iyi gelmişti bana.Benim sızı oldu 2-3 hafta max geçti sonra öyle 40 gün sürmedi. Doktorunuza dediğim kremi bir sorun isterseniz belki iyi gelir size de ☺️