Egeninannesi34 Vicco marka gayet güzel. Biz ilk adim ayakkabısında vicco almıştık,ama cok tombul ayakları oldugu icin üstten cirt cirtlari kapanmamıştı değiştirmiştik. İnternetten almıştım. Daha sonra deneyerek Nike runner Tam numara almıştık 3 ay giydi. İlk adım ayakkabısına mutlaka deneyerek mağazadan alın,çevremde viccoyu ilk adım ayakkabisi olarak deneyen cok arkadasim var ve cok memnunlar fiyat/performans ürünü bence.Kışlık bot olarak viccoya bir şans daha verdik ve gercekten cok iyi hafif kaliteli bir bot.