Elisa_ilkay11 canım kızımın 3 aylıktrn beri egzaması var şuan 23 aylık bacaklarında kaldı biraz . Vucudu şuan yoğun egzamalı ise cildye doktoruna götürmelisin ve kortizonlu krem başlamalı. Bir hafta 10 gün kullanıdırıyorlar duruma göre daha sonrasında sabah akşam vucudu nemlendirilmeli. Biz bioderma atoderm kullanıyoruz. Kortizonlu krem kullanırkende ilk nemlendirilcek daha sonrasında kortizonlu krem sürülcek. Şampuan bridke triderm kullandık bide mustela stophia seriside kullanabilirsin. Çok sabırlı olman lazım. Terlememeli kesinlikle egzaması artar. Banyo yaptırırken vucuduma lif banyo süngeri vs kullanılmamalı elinde vucudunu yıkamalısın. Havluyla vucudunu kurulamamalısın sadece nemini almalısın Bepanthol sensiderm egzama için kaşıntıyı alıyor. Vucudu nemlendirdikten sonra egzamalı yere sürebilirsin. En kısa zamanda geçer inşallah bir cildiye doktpru ile görüşürseb daha ayrıntılı anlatıcaktır