yerli-yummymummy Arkadaşlar bebeğim 14aylık daha bir kaç kaşık alıp ayağa kalkıyor yemek masasında indirmek zorunda kalıyorum Bu aralar telefon bile verir oldum masada yeter ki yesin diye nezle olmuştu ona bağladım ama çözüm önerisi olan var mı
Ogullarinaasikanne yerli-yummymummy vitaminlerine baktirdiniz mi canim ? Emiyor mu birde. Kansizlik istahsizlik yapabiliyor. Memeye de guvenip yemeyen bebekler var. Blw deneyin birde belki yer..istahsiz bebek cok zor bilirim
yerli-yummymummy Ogullarinaasikanne emiyor canım genelde kendisine bırakırım yesin diye yemediği zaman ben yediriyordum