mustafayamaninannesi Bedduası döner dolanır kendini bulur, sizin bi hatanız yok boşver ya. Biz de benim arabamı sattığımızda Expere sokmadı normal tamirciye baktırdı adam oda genel bakıyo tabi. Biz bildiğimiz sorunlarını söyledik 1 2 ufak probblemi vardı. Adam 1 ay sonra eşimi arıyor araba şanzıman arızası verdi ben napcam diye. İyi de abi 1 ay geçmiş, Expere sokmamışsın, e bizdeyken bildiğimiz öyle bi sorun da yoktu biz napalım dimi. 😂