YeldaKuzey Yasemin08- 1.sinde komple iç dış açılmıştı 10 gün hastanede yattım ameliyat hanede narkoz verdiler diktiler. 2. 1-2 dikiş açılmıştı yeniden diktiler. 3. En alt kısım açıldı onun için özele gittim dikiş tutmaz kendiliğinden kapanır dedi krem verdi
_Uykululimon_ Yasemin08- ebeler mi doktor dikmiyor mi ben de iki kere doğum yaptım ikisinde de ebeler doğum yaptırdı ama kesigi de dikişi de hep doktorum attı
Yasemin08- _Uykululimon_ yok doktor hiç girmedi bile doğuma. İkinci kez açılınca baktı sadece dikersek daha kötü olur dedi
Anne80 Smnr_66 açıkçası bişey kullanmadım madecasol vermişti doktor bi ilk zamanlar kullandım sonra kullanmadm
_Uykululimon_ Yasemin08- şaşırdım inşallah iylesirsiniz en kısa zamanda rabbim şifa versin hayırla toparlaninn ❣️
Kurtlarkuslaralemi Yasemin08- pardon birşey sorcam nasil birlikte oluyorsun eşinle ne kadar süredir böyle baya açık mi şimdi
Yasemin08- Kurtlarkuslaralemi bebeğimin kırkı daha yeni çıktı. Henüz birliktelik yaşamadık. Kafam da soru işaretleri var tabi doktora danışacak bende
Oglusuunannesi YeldaKuzey en dıştakilerin açıldığını nasıl anladınız acaba benim de hiç dikilmemiş gibi vajina girişim nerdeyse popoma kadar acaba açıldı da haberim mi olmadı diye sorguluyorum yoksa hiç mi dikilmedi
Bernaesen1 Ben acısından yürüyemiyordum o aralar doktor kapanmasını beklicez başka çaremiz yok dedi. Anestol diye anestezi kremi var ondan aldım sürdüm iyileşene kadar uyuşuk olduğu için ne acı ne de başka bişey hissetmedim
Belmir Smnr_66 dr krem vermemişti sadece tendüryodet vermişti. Bende ekstra dan göz merhemini sürüyordum daha çabuk iyileşmişti
Betul1 Smnr_66 sarı kantaron yağı kullandım bide baticon sürekli kuru tuttum kurutma makinesiyle kuruttum 25. Günde tamamen iyileşmişti
Oglusuunannesi YeldaKuzey kanama olmadı mı yani o zaman kesin benim de açıldı başka bi açıklaması olamaz
YeldaKuzey Oglusuunannesi kanama değil ama sarımsı akıntım çok oldu hatta ayağa kalkınca damlıyordu resmen
Oglusuunannesi YeldaKuzey yani kendinin kapanacağını hiç düşünmüyorum çok özgüven kırıcı bi durum yani bi daha doğum düşünmesem kesinlikle estetik yaptırırdım