Kızlar 7.5 aylik bebegimin sağ memesi içten topak şekilde şişti,elledikce kayiyor masaj yapmama rağmen dagilmadi,yeni dogdugunda da olmustu ama memesine masajla gecmisti,4 gun oldu gecmedi,internetten da baktim bi sonuca ulasamadim😔basina gelen varmi nasil gecer?