Meyra1 biz yurt dışında yaşıyoruz ben tr ye tatil için gekdiğimde hava değişimiyle birlikte patlsk verdı hastalık 3 ay sürekli hastsydı ordayken özel hastaneye kbbye götürdüm agzdan kamerayla baktı dr 10 aylıktı kızım yaşıtlarına göre eti büyük takip altında tutun dedi amerikaya dönünce burda tekrar kbb ye götürdüm doktorumuz yıne aynı küçük takipte kalalım dedi 1 yaşındaydı en son2 yaşıbda kontrol için gttiğimzde ameliyata karar verdı doktorumuz