SibelMom Oğlum 2 aylık ve 3 gündür kakasını yapmıyor.Karnı rahat.Gaz çıkarıyor.Yemek yiyor.Gaz damlası verdim yine de.Belki kakasını yapar diye.Müdahale etmeli miyim? Bekleyeyim mi?
mihranelamm Bence bekleyin bazen bebekler yapıyor böyle yaramazlıklar bizimki 3 gün yapmamıştı yaptığında üstü başı batmıştı 🤷🏻♀️
SibelMom Arkadaşlar 2 aylık bebeğim 6. Gün oldu kıh yapmayınca kayınvalidem sabun koy dedi.bebeğin küçük parmağının tırnağı kadar yani çok çok küçük sabunu poposuna koydum 10 dk sonra kıh yaptı.Süper bir şey.🤗Biginiz olsun .
renkliruya Bebeğinizi uyararak yapmaya alıştırırsanız siz müdahale etmeden yapamaz.. Keşke bekleseysiniz.. Oğlumun 5-6 gün yapmadığını biliyorum..