Edanurkya Kızlar aptamil mama kullanıyordum 6 aya geçtik artık bıraktım , gece maması yapmak istiyorum tok tutan tarifleriniz varsa paylaşırmısınız benimle 🤎💐
irva Edanurkya Formül sütler 2 yaşına kadar tamamen bırakılmamalı.Ayrıca 6.ay tadımlara başlama ayıdır.Bebeğinizin doyuruculuğu olmaz aldıklarıyla.Tabi sadece mama alıyorsa bu.Ama emzirme de varsa gece kaşık maması yedirebilirsiniz.
birmelekannesiiio Edanurkya Ben arı mama veriyorum kaşık maması akşamları sadece bir defa.. Sütlü pirinç unu muhallebi gibi oluyo
Ecemmclk5353 Edanurkya kaşık maması verebilirsin canım ben oyke yapmıştım o aylarda doymuyordu anne sütü yoktu formül mama + kaşık maması kullanıyorum
Metehan123 birmelekannesiiio ay ben de gidip arilac yazanini aldim ayni sanip kokusu bi degisik geldi de sorim dedim tesekkurler 💕
Edanurkya Ecemmclk5353 Kasık maması neoluyo canisi hiç bi bilgim yok ilk defa duydum tok tutuyor mu formül mama yerine mi geciyor
Ecemmclk5353 Edanurkya yok hayır formül mama anne sütü yerine geçer kaşık maması ise tok tutar ara öğün yerine geçer canım benim oğluma veriyorum 1 öğün cok seviyor içine ister muz armut elma veya pekmez bebe bisküvisi ceviz koy karıştır ben oyke yapıyırum marka hero baby ballı sütlü irmikli var o cok güzel 😊